Login/Opret dig Din kurv
 

Produktet er tilføjet til din kurv.

Total produkter (eksl. moms)
Levering (eksl. moms) Gratis!
I alt (eksl. moms)
Forsæt indkøb Forsæt til betaling
Forside > Reklamation

Reklamation

Reklamation

Som privat kunde har 2 års reklamationsret på alle varer på www.hippomini.dk. Du skal huske at reklamere inden for rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Hvis varen skal ombyttes eller købet skal ophæves, er det en betingelse, at du tilbageleverer varen i "væsentlig samme stand", som den var ved leveringen/købet. Dvs. alle dele der hører til varen skal tilbageleveres. 

Vi bestræber os på at udføre alle retmæssige reklamationer inden for 21 arbejdsdage.

Sådan gør du

1. Udfyld og udskriv standardreklamationsformular (hent formularen her) og send den til os via mail til hello@hipoomini.dk eller til adressen: 

HardwareHippo ApS
Brønsholmvej 26
2980 Kokkedal

2. Når vi modtager din reklamation, kontakter vi dig hurtigst muligt for at aftale det videre forløb.

Hvornår bortfalder reklamationsretten?

Reklamationsretten bortfalder, hvis du selv er skyld i manglen. Det kan f.eks. være, hvis du har brugt varen forkert eller der er blevet foretaget uautoriseret reparation. Dernæst bortfalder reklamationsretten også, hvis varen har været tilsluttet forkert eller med ukorrekt spænding/strømart.

Hvis varen har taget skade under transporten

Du skal huske at se efter for synlige skader på varen, når du modtager den.

Er emballagen beskadiget, skal du huske at kvittere for modtagelsen af varen med forbehold for eventuelle skader på indholdet – alternativt anbefaler vi, at du helt nægter at modtage varen. Har du mistanke om, at varen har taget skade under transporten, skal du kontakte os inden for senest 5 dage fra modtagelsen af pakken.