Login/Opret dig Din kurv
 

Produktet er tilføjet til din kurv.

Total produkter (eksl. moms)
Levering (eksl. moms) Gratis!
I alt (eksl. moms)
Forsæt indkøb Forsæt til betaling
Forside > Ledige jobs hos HippoMini

Ledige jobs hos HippoMini

Job hos HippoMini

Hos HippoMini er vi i fuld gang med at skubbe til den digitale udvikling ude i landets institutioner og skoler!

Kunne du tænke dig at blive en del af en sjov og anderledes arbejdsplads, hvor det at lege og undersøge er en kvalifikation i sig selv,
så skriv endelig til os !

Har vi ikke et jobopslag der passer til dine kvalifikationer, er du meget velkommen til at sende os en ansøgning alligevel!

Hos HippoMini har vi rygende travlt og vi udviklingen går stærkt. Så er du dygtig og har lyst til at arbejde i en virksomhed, der bidrager
til en sjov og lærerig hverdag i skole og institutioner, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning. 

Det er ikke sikkert at du hører fra os med det samme, men er du topskrap kommer vi retur til dig, så snart der er en ledig stilling.

Send din ansøgning eller eventuelle spørgsmål til Frederik Bentler



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Intern salgskonsulent

Hippomini bygger makerspaces og implementerer innovative læringsteknologier i dagtilbud og skoler landet over. Til at hjælpe os med denne opgave søger vi en engageret og struktureret kollega til vores kontor i Kokkedal.

Som intern salgskonsulent i Hippomini har du den daglige kontakt med Hippominis mange kunder. Du vil arbejde tæt sammen med dine kolleger i afdelingen og i samarbejde med sælgerne bistå vores kunder med en professionel kundeservice og sikre kunderne optimal rådgivning. Du skal kunne fungere i et kundeteam, hvor du i samspil med Hippominis øvrige forretningsenheder tilsikrer, at kundeoplevelsen er i top.

Dine primære opgaver er:

  •          Håndtering af kundehenvendelser på telefon og mail.
  •          Håndtering af ordrer og produkter på webshop.
  •          Tilbuds- og ordrehåndtering i Navision.
  •          Rådgive kunder ifm. valg af produkter og løsninger.
  •          Proaktiv opfølgning på tilbud.
  •          Kontakt til distributører og producenter.
  •          Logistisk planlægning og salgsfremmende tiltag.
  •          Mersalg til eksisterende kunder på telefon og mail.
  •          Samarbejde og projektkoordinering på MakerSpace leverancer.
  •          Deltagelse på messer.
  •          Deltagelse i uddannelse med evt. fordybelse i enkelte produktområder.

 
Om dig:

  •          Du har interesse for it-teknologier og forståelse for pædagogik og uddannelse.
  •          Du tør rådgive og udfordre kunderne via telefonen, som du ser som dit vigtigste arbejdsredskab.
  •          Du vil gøre en forskel for kunden og forstår, at kundeoplevelsen altid er i centrum.
  •          Du har en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver, kan bevare overblikket, og ved at det er vigtigt at have styr på detaljerne.
  •          Du kan trives i en dynamisk start-up virksomhed, hvor du er med til at skabe forretningsgangene, og ikke to dage er ens.
  •          Du har et højt energiniveau, et stort drive, og sætter en ære i at nå personlige og arbejdsrelaterede mål.
  •          Du har erfaring fra en lignende stilling, gerne inden for detail-, tele- eller it-branchen.
  •          Du har erfaring med MS Office og Navision.
  •          Det er en fordel, at du har en forståelse af offentlige aftaler og retningslinjer.


Ansættelsestidspunkt
Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Ansættelsessted
Kokkedal

Kontakt og ansøgning
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Frederik Bentler på tlf. 2970 8440.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning med CV senest den 20. januar 2017 til Frederik Bentler Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Økonomiansvarlig 

Hippomini bygger makerspaces og implementerer innovative læringsteknologier i dagtilbud og skoler landet over. Til at hjælpe os med denne opgave søger vi en engageret og struktureret kollega til vores kontor i Kokkedal.

Som økonomiansvarlig i Hippomini bliver du en central figur i planlægningen af vores fortsatte vækstplaner i ind- og udland. Du er skrap til tal og regnskab og i tæt samarbejde med ledelse og de enkelte forretningsenheder deltager du i planlægningen af virksomhedens aktiviteter i ind- og udland.

De primære opgaver er:

  • Debitor- og kreditorbogholderi
  • Lønbogholderi
  • Finans
  • Rejseafregninger
  • Afstemninger
  • Periodiseringer
  • Told og Moms
  • Likviditet- og omkostningsbudget
  • Lønbogholderi
  • Klargøring til revisor 

 

Om dig:

  • Du har en solid regnskabsmæssig ballast.
  • Du er selvkørende og kvalitetsbevidst.
  • Du er robust og kan trives i en travl hverdag.
  • Du har en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver, kan bevare overblikket, og ved at det er vigtigt at have styr på detaljerne.
  • Du kan trives i en dynamisk start-up virksomhed, hvor du er med til at skabe forretningsgangene, og ikke to dage er ens.
  • Du har et højt energiniveau, et stort drive, og sætter en ære i at nå personlige og arbejdsrelaterede mål.
  • Du har erfaring fra en lignende stilling, gerne inden for detail-, tele- eller it-branchen.
  • Du har solid erfaring med Microsoft Dynamics NAV og MS Office
  • Du er hjemme i kommunikation med det offentlige (virk.dk m.fl.)
  • Du kan kommunikere præcist på dansk og engelsk.

 

Hippomini tilbyder: 

  • Et selvstændigt job, hvor du i høj grad tilrettelægger din egen hverdag.
  • En fuldtidsstilling.
  • En spændende arbejdsplads med højt til loftet og gode kollegaer.
  • Et job med masser af muligheder for dig der har lyst.
  • Løn efter aftale.



Ansættelsestidspunkt
Hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Ansættelsessted
Kokkedal.

Kontakt og ansøgning
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Frederik Bentler på tlf. 2970 8440.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning med CV senest den 20. januar 2017 til Frederik Bentler Vi gør opmærksom på, at vi løbende indkalder til samtale.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------